De beste apps en sites

20-03-2020

Ik ben zelf al zeker een jaar actief met demo-accounts op de beurs. Ik heb dit echt geen enkel moment saai gevonden. Maar welke apps zijn nou echt goed om in te handelen. Allereerst als je een beginnende handelaar bent zou ik zeker BUX aanraden (app met het blauwe icoontje met een wit kruis erin). Deze app is zeer overzichtelijk en in die app oefen je alleen met aandelen. Met deze app was ik ook begonnen en daar heb ik geen spijt van, maar als je de beurs al beter begrijpt ga je zien dat Bux een beetje beperkt is. De namen van fondsen worden niet afgebeeld bv. de AEX wordt op bux Nederland 25 genoemd, omdat het gebruik van de echte naam Bux geld kost. Ook zijn niet alle aandelen op Bux te vinden. Dus wil je ook met opties beleggen dan zou ik de app +500 downloaden. Dit is Al een app dat er meer op lijkt. Hier kan je ook oefenen met stoploss en trailing stop. (Bij trailing stop is het zo dat je stoploss meestijgt met je aandeel en als hij daalt staat je trailing stil. Bijvoorbeeld Aandeel shell 20 euro trailing op 10 euro, aandeel stijgt naar 25 euro trailing stijgt ook met 5 euro, als je aandeel dan daalt naar 15 wordt die er uitgegooid door je 'trailing stoploss') Dit is ook een prima app om echt mee te beleggen. De laatste app die ik je ook aanraadt is Lynx. Op Lynx kan je beleggen en tegelijkertijd het nieuws lezen. Dit is dus een all-inclusive app die zeker handig is. Bij je eigen bank beleggen is nooit verkeerd!

Verder zijn er apps zoals rtlz en het financieel dagblad (bij het financieel dagblad moet je wel een abonnement hebben). Dit zijn apps die je ook goed op de hoogte houden van de beurzen.

Je kan ook op de site: https://www.slimstebelegger.nl meedoen aan een democompetitie om je vaardigheden op de markt te testen. 

Share
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin